Bedrijven doen aan promotie om de naamsbekendheid te vergroten. Door spullen uit te delen, relatiegeschenken en online campagnes wordt gezorgd voor meer bezoekers, en dat resulteert dan hopelijk weer tot meer omzet en winst. Ondanks de populariteit van social media is promotie met relatiegeschenken en uitdeelwaar op evenementen ook nog steeds een goede promotietool. Er zijn verschillende producten die je cadeau kan doen aan vreemde, collega’s of zakenrelaties. In deze blog wordt bijzonder ingegaan op de promotiemogelijkheden met snoep. Zo wordt er verteld waarom u wel snoep als promotiemateriaal moet gebruiken, waarom u niet snoep als promotiemateriaal moet gebruiken en welke mogelijkheden er zijn binnen de snoep. Waarom wel snoep als promotiemateriaalSnoep is een zeer geliefd en gebruikt product in Nederland. Nederlanders zijn echte snoepkonten. Zo eten wij snoep als we gestrest zijn, verdrietig zijn, iets te vieren hebben, verveeld zijn en omdat het natuurlijk erg lekker is. Als u als bedrijf snoep cadeau doet dan zal u altijd een grote lach op het gezicht zien van de ontvanger. Snoep is promotiemateriaal waar iedereen zeer blij van wordt. Over het algemeen is snoep niet goed voor de gezondheid, dus als u op een sportbeurs of andere gezonde beurs staat is het misschien beter om gezond snoep cadeau te doen. Dit kan bijvoorbeeld suikervrij snoep zijn. Verder is snoep ook goedkoop om als bedrijf in te kopen om dan vervolgens weer weg te geven. Een ideaal promotieproduct om aan een groot aantal mensen te geven. Waarom niet snoep als promotiemateriaalVeel Nederlanders houden van snoep, dat is nu wel vastgesteld. Helaas is snoep niet altijd het beste promotiemateriaal. Dit komt omdat deze promotie geen lange levensduur heeft. Het is één keer geven, wachten tot de persoon het opeet en de promotie is weg. Natuurlijk kan het prettige gevoel wel blijven hangen bij de desbetreffende persoon, maar er wordt niks doorgegeven of door andere mensen gezien. Snoep is dus voor een goed gevoel, maar niet voor de lange termijn. Verder kan snoep ook als ongezond worden gezien en niet gewaardeerd worden op verschillende evenementen of beurzen. Zoals eerder al gezegd kan u voor gezondere varianten kiezen, maar soms is het beeld van snoep al verkeerd. Snoep promotiemogelijkhedenNu u weet waarom u wel snoep en waarom u niet snoep als promotiemateriaal moet gebruiken, is het tijd om te kijken naar welke mogelijkheden er zijn. Ten eerste kan u de verpakking van vele snoepsoorten bedrukken met een logo of een inspirerende tekst. Dit geldt ook voor chocolade. Zo kan u een logo op chocolade bedrukken als u dat wilt. Naast snoep zijn wij in Nederland ook gek op chocolade. Chocolade voor bij de koffie of thee of gewoon omdat het natuurlijk lekker is. Als u als bedrijf een relatiegeschenk of een cadeau wilt doen aan werknemers dan is een snoeppot vol met snoep misschien iets voor u. Een snoeppot bedrukken met logo is namelijk mogelijk. Zo kunt u een mooie pot kopen, een logo erop zetten en het vullen met snoep. Een cadeau waar elke Nederlander super blij van wordt. |